Tisztelt Felhasználóink!
Társaságunk 2013.
december 16-tól végzi a víziközmű-szolgáltatást Nagykovácsi településen. 2014.
augusztus 31-ig a leolvasási, számlázási, ügyfélszolgálati tevékenységet a
folytonosság biztosítása érdekében megbízásunk alapján a korábbi szolgáltató
által is megbízott Díjbeszedő Zrt. látta el. 2014.09.01-jétől társaságunk mindhárom
tevékenységet saját hatáskörébe helyezte. Annak érdekében, hogy a szolgáltatás
átvételével kapcsolatosan felmerülő problémák a lehető legrövidebb időn belül
megoldásra kerüljenek, illetve a felhasználók számára az átmenet minél zökkenő-mentesebb
legyen, heti két alkalommal az Önkormányzat által biztosított helyiségben tájékoztató
irodát működtetett társaságunk.
Mind a
víziközmű-szolgáltatás, mind a leolvasási, számlázási, ügyfélszolgálati
tevékenység átvételével kapcsolatos feladatok, egyeztetések elvégzése,
nyilvántartásbeli eltérések, elmaradt tulajdonos változások átvezetése
nagyságrendileg megtörtént. Ezt támasztják alá a személyes felhasználói
megkeresések is, hiszenaz utóbbi időben már az esetek többségében
vízmérőállást közöltek.
Felhívjuk
figyelmüket és egyben tájékoztatjuk Önöket, hogy 2015.04.29-ét követően a
felhasználói beadványokat, bejelentéseket, észrevételeket nem a Nagykovácsi
településen eddig működtetett tájékoztató irodában, hanem az alábbi
ügyfélszolgálati csatornákon és nyitva tartási időben tudjuk fogadni:
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy a település önkormányzata megkereste társaságunkat, annak érdekében,
hogy havi egy alkalommal biztosítsuk a tájékozató iroda további működését. A tárgyalások
folyamatban vannak, a változásról a tájékoztató irodában, valamint honlapunkon
hirdetést teszünk közzé.
Tisztelettel:
DMRV ZRt.