Minden eddiginél jobb eredménnyel, a második helyen
végzett a DMRV Zrt. az országos ügyfélszolgálati versenyen
Vác,
2014.május 12. Második lett a X.
Országos Ügyfélszolgálati Versenyen a Duna Menti Regionális Vízmű Zrt. csapata.
A társaság történetében ez kimagasló eredmény, amely igazolja az elmúlt évek
ügyfélszolgálati fejlesztéseit és továbbképzéseit. A Nyíregyházán megrendezett
versenyen az országos víziközmű szolgáltatók vehettek részt. A 3 fős csapatok
írásbeli és szóbeli feladatokban mérték össze tudásukat.
Második
helyet szerezte meg a DMRV Zrt. csapata (balra): Varga Gábor, Fodor Réka
Judit, Tóth Norina. A
győzelemnek az ÉDV Zrt. csapata (középen) örülhetett. Harmadik helyen végzett a
Fővárosi Vízművek Zrt csapata (jobbra).
Több éves kihagyást követően idén ismét megrendezték az
Országos Ügyfélszolgálati Versenyt és Konferenciát, ezúttal Nyíregyházán, május
8-9 között. A három éves kihagyást az ágazatot érintő átalakulás és jogszabályi
változás indokolta. A szakmai seregszemle hagyományainak folytatása azonban a
szolgáltatási szektor szempontjából igen fontos volt. A rendezvényen ugyanis
nemcsak tudásukat mérhették össze a versenyző csapatok, hanem megoszthatták
tapasztalataikat is.
Az írásbeli és szituációs feladatokból álló vetélkedőn a
Magyarországon engedéllyel rendelkező 46 szolgáltató közül 15-en vettek részt.
Az érintett társaságok az ország lakosságának 60 százaléka számára biztosítanak
ivóvíz és szennyvízszolgáltatást. Nevezni 3 fős csapatokkal lehetett. A
vetélkedőt minden korábbi eredményénél jobb teljesítménnyel, a második helyen
zárta a DMRV küldöttsége.
A
két napos rendezvényen nemcsak az ügyfélszolgálati csapatok versengtek
egymással, hanem értékesítési konferencia keretében szó esett az egységes
közszolgáltatói ügyfélszolgálati elvárásokról valamint fogyasztóvédelmi
kérdéseket is megvitattak.
DMRV Zrt.