Mellékszolgáltatási szerződéssel rendelkező felhasználók számára fontos tudnivalók
A hatályos jogszabályi előírások, valamint üzletszabályzatunk értelmében:
- Az elkülönített vízhasználó a tulajdonában lévő mellékvízmérő(k) hitelesítéséről saját költségére köteles gondoskodni. Ha a hitelesítést az elkülönített vízhasználó elmulasztja, a mellékszolgáltatási szerződés megszűnik.
- Az elszámolásra szolgáló mellékvízmérő hitelesítési ideje 8 év.
[1991. évi XLV. törvény, valamint a 247/2012. (VIII. 31.) Korm. rendelettel módosított 127/1991. Korm. rendelet 2. számú melléklete]
Amennyiben az elkülönített vízhasználó tulajdonát képező, vízhasználatának /hideg- és/vagy meleg vízfogyasztás/ mérésére és elszámolására szolgáló mellékvízmérő (k) hitelesítési ideje a tárgyévben lejár, az alábbiakra hívjuk fel szíves figyelmét:
Amennyiben az elkülönített vízhasználó a felszerelt mellékvízmérő (k) hitelesítésének biztosításáról nem kíván gondoskodni, a hitelesítési idő lejártát követően a mellékszolgáltatási szerződés megszűnik, és ezt követően a fogyasztását a bekötési vízmérőre számlázzuk.
Amennyiben az elkülönített vízhasználó nem szeretné, hogy szerződése megszűnjön, abban az esetben a mellékvízmérő (k) cseréjéről folyó év végéig gondoskodnia kell.
A vízmérő cseréjét bármely arra jogosult vállalkozó elvégezheti a közös képviselő jelenlétében. A kiszerelt vízmérőről dokumentációt kell készíteni a közös képviselő ellenjegyzésével, a következő adattartalommal:
- mellékvízmérő gyártási éve, gyári száma, vízmérő állása, kiszerelés dátuma, plomba száma.
A vízmérők adategyeztetését és az új vízmérő (k) plombálását munkatársunknak kell elvégezni, amelyért szolgáltatási díjat számítunk fel. A plombálási igényt ügyfélkapcsolati csatornáinkon (személyes, telefonos, online, e-mail) lehet bejelenteni.
Locsolási célú mellékvízmérővel és telki vízmérővel rendelkező felhasználók számára fontos tudnivalók
Amennyiben a locsolási célú vízmérő hitelesítésének biztosításáról a felhasználó nem kíván gondoskodni, a hitelesítési idő lejártát követően a mérőre történő elszámolást (szennyvízdíj kedvezményt) megszűntetjük.
Telki vízmérővel rendelkező felhasználóink kötelesek a hitelesítési idő lejártát megelőzően gondoskodni a telki vízmérő cseréjéről és plombálásáról. Amennyiben a csere és a plombálás határidőre nem történik meg, a hitelesítési csere elvégzéséig a korábbi fogyasztási átlag alapján bocsátjuk ki számlánkat. A csere elmaradása esetén kötbér kiterhelésére van lehetőségünk
Társaságunk engedélyével a fentiekben részletezett valamennyi vízmérő hitelesítési cseréjét és ezzel együtt a plombálását az alábbi társaságok is elvégezhetik, ebben az esetben helyszíni szemlénk nem szükséges. Amennyiben szolgáltatásaikat kívánja igénybe venni, kérjük megrendelését az alábbi címre juttassa el:
Prim-met Kft. (cím: 1103 Budapest, Noszlopy utca 9-11., Tel.: +36-1/872-8330, +36-1/872-8331, e-mail: info@fovarosivizora.hu, személyes ügyfélszolgálat: Kedd 13:00-17:00, Csütörtök 13:00-17:00, telefonos ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek 08:00-17:00)
Fény 60 Kft. (cím: 3000 Hatvan, Kertész utca 15., Tel.: +36-70/383-9234, e-mail: info@feny60.hu, web: www.feny60.hu, telefonos ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek 08:00-17:00)
Kérdéseivel további információkért forduljon bizalommal Ügyfélszolgálati Irodánkhoz, telefonos ügyfélszolgálatunkhoz (+36-27-999-688, +36-80-22-44-88) vagy megkeresését elektronikus levélben megküldheti az ugyfelszolgalat@dmrvzrt.hu e-mail címre.
Személyes ügyfélfogadás: Hétfő: 8:00-20:00, Kedd - Péntek: 7:00-13:00 (jelenleg zárva)
Telefonos ügyfélszolgálat: Hétfő: 8:00-20:00, Kedd - Péntek: 8:00-14:00